2010. október 2., szombat

:( :(

Ma rájöttem, hogy semmire sem vagyok jó, illetve nem ma, hanem a héten többször is tudatosították bennem, szóval kezdem elhinni. :(
Rossz anya vagyok, mert:
1. nem álltam ki a középső gyerekem elképzelése mellett, hogy márpedig neki igenis kell a kontaktlencse, és márpedig igenis a MI PÉNZÜNKÖN. Fogalmam sincs hogy képzelte el, hogy félévente vagy havonta fizetjük a vagyonokat érő lencséjét, míg a másiknak szimpla szemüvege van, a kislánynak meg MÉG nincs, de bármikor bekövetkezhet nála is a szemüvegesség. Kijártam neki több helyen is, hogy megnézzék, bemérjék a szemét, egyikre sem ment el, mert alkudozott, most azt hiszi én beszéltem le az apját, hogy ne legyen kontaktlencséje. :(

2. kerestem angol tanárt - szintén a középsőnek-, aki felkészítené a nyelvvizsgára, de nem vagyok hajlandó ő helyette megbeszélni a részleteket, hogy mikor is kéne mennie az órákra, és hová. Azt hiszem egy 15 éves gyereknek ennyit el kéne tudnia intéznie, úgy, hogy ezt nem ő fizetné, mi állnánk, és mint tudjuk, ez sem két fillér. :(

3. Rossz anya vagyok, mert ugyan majd megdöglök, hogy nincs pénzem, de megemeltem a 2 fiú zsebpénzét, részben kényszerből, azért, hogy a nagyobbikat rávegyem, hogy komolyabban vegye az iskolát. Szívok, mert a középsőm tuti teljesíti a feltételeket, szóval neki tuti ki kell fizetnem a havi +2000 ft-ot, sőt most a nagynak is ki kellett, mert teljesítette amit kértem. Sebaj, gazdag vagyok, csak úgy kidobok az ablakon havi 6 ezer forintot.

4. Rossz vagyok, mert rájöttem, hogy nem fog menni a decemberi záróvizsga, mert azért itthon is vannak dolgaim, és még sok van hátra a fősuliból, ezért lemondtam róla, és majd megyek júniusban. Jó, ezért magamat okolom, erre én mondom, hogy rossz vagyok.

5. Rossz vagyok, mert próbálok kiállni a nagyobbik gyerek mellett, aki igencsak csinálja a baromságait, de próbálom terelni, és nem csak mindig beledöngölni a földbe, mint teszik ezt egyesek. :( Állítólag én mindent elnézek neki, de szegény kis középsőt ez zavarja, mert szegényke mellett én -szerinte- SOHA nem állok ki.

6. Ja, és amiért most tényleg, de isten igazából rossznak érzem magam, az az, hogy középsőm kinézett magának egy méregdrága karórát, amit a neten meg is rendeltünk, és a zsebpénzéből fizette volna. Ide is adta a pénzt, vártuk, hogy meghozzák, elvileg jövő héten meg is jött volna. De a mai napon a nagy kirohanásom után, és visszaugatása után úgy döntöttem, hogy na nehogy már, még én tegyek szívességet neki, hogy átvegyem azt az órát, így visszaadtam neki a tízezresét, és lemondtam a rendelést. Fáj, nagyon fáj, de nehogy már még én tegyek szívességet, hogy ha ő így beszél velem és úgy érzi, hogy teher vagyok neki, és egyáltalán miért vagyok az anyja?!?!?!

De sebaj, kiírtam magamból a dühömet, és most elmegyek tovább rosszalkodni, és mindenkinek keresztbetenni, és nem fogom ezután sem észrevenni a hiábimat, egyesek szerint! Ugyanis csak és csakis én nem veszem észre a hibáimat ebben a .... családban! :(

2 megjegyzés:

*kateee írta...

hajajjj, úgy látom középső gyermeked hormonjai dolgoznak :(

Zsuzsa írta...

jah. :(
Ráadásul leírtam az angol tanár nevét, telefonszámát, odaraktam az apja asztalára, mondván, hogy ha úgy gondolják hívják fel. Csak annyit hallottam, hogy meg az anyám p...jával szórakozzak! Ezt a "kedves" apuka üvöltötte. Erről ennyit, leszarom, hogyan megy mr. tökéletes angol nyelvvizsgára februárban.