2010. október 11., hétfő

Mobiltelefon ügylet: lezárva! :D

Eltelt 3 hónap az ominózus eset óta, és a mai napon lezártnak tekinthetem az egészet!

A kötelező köröket megfutottam, volt egy nagyon kedves segítőm, aki a jogi hátteret biztosította nekem, örökké hálás leszek neki, mert képes volt jól beleásni a dolgokba, és minden anyagi juttatás nélkül SEGÍTETT, és tanácsokkal láttott el.

Augusztusban kirótták-szerintem jogtalanul - a plusz 15 ezer forintos költséget. A határidő előtt e-mail-ben, majd faxon is elküldtem/küldtük a panaszlevelet, melyben jeleztük, hogy a számlán fennmaradó összeget, ami jogos, természetesen kifizetem, de ezt NEM. Szeptember közepéig vártam, semmi, de semmi reakció nem volt az ügyben. Befizettem a jogos összeget, és írtam a cégnek, hogy részemről letudtam a júliusi számlát, és továbbra sem vagyok hajlandó kifizetni ezt a 15 ezer forintot, és kilátásba helyeztem, hogy megyek a panaszommal a következő lépcsőre, és feljelentem a Társaságot. Érdekes módon, a következő napi dátummal, pár nap múlva postán kaptam egy levelet, hogy türelmemet kérik, már folyamatban van a kivizsgálása az ügyemnek.

Ma telefonált a fiam, hogy menjek be a postára, mert jött a Társaságtól egy ajánlott, tértivevényes levelem. Bementem, átvettem, és az első sorok után elment az életkedvem is, megmagyarázták, hogy hülye vagyok, ezt kb 1,5 oldalon keresztül. Persze már kezdett forrni az agyam, és hogy én, úgy de úgy beperlem őket, hogy a lábuk nem éri a földet, mire végre elértem az utolsó bekezdéshez, amiben a lényeg: "Tekintettel azonban arra, hogy társaságunk számára rendkívül fontos előfizetőink elégedettsége, a ........... hívószámú előfizetésről júliusban bonyolított adatforgalmazás díját egyszeri alkalommal átvállaljuk."
Én meg hangosan elkezdtem nevetni a posta kellős közepén, csöppet sem néztek hülyének, ugyanis nekem is meg van a véleményem az ügy elintézéséről, de ezt inkább megtartom magamnak, végülis a lényeg, amit elakartam érni, elértem.



Úgyhogy köszönöm a háttérben segítőmnek, segítőimnek, és a Társaságnak is e nemes gesztust, hogy végülis jól sikerült minden.



Tanulság: érdemes reklamálni,és nem elfogadni, hogy ők tévedhetetlenek. Végülis mindenhol emberek dolgoznak, és mint tudjuk nem vagyunk tévedhetetlenek!

Nincsenek megjegyzések: