2010. október 11., hétfő

Fél nyelvvizsga

Szeptember közepén voltam eszperantóból vizsgázni, szóbelizni és írásbelizni is.
Szóbelin 28 pontot kaptam, ez elég kevés volt már akkor, szóval éreztem, hogy ez nem lesz meg, a laborom eredményét ma tudtam meg, hát ez még édeskevés a boldogságomhoz, szóval februárban, vagy márciusban újult erővel ismét nekifutok a szóbelinek!

Szerencsére csak a szóbelinek, mert az írásbeli rész SIKERÜLT, második nekifutásra! Ennek nagyon örülök, és ha jól belegondolok, a szóbeli nem is keserített el nagyon, sőt teljesen lenyugodtam, tudtam, éreztem, hogy nem lesz meg, ezért aztán az esélytelenek nyugalmával vártam a mai eredményt. ;)

5 megjegyzés:

Lara írta...

Ez az eszperanto milyen?Szoval tudom,hogy mi az,de ,hogy mire jo,hogy hol tudod felhasznalni?

Zsuzsa írta...

:D Nekem a diplomámhoz kell egy középfokú nyelvvizsga. Mivel nem vagyok már mai csirke, és évek óta, azaz gyerekkorom óta szenvedek az angoltanulással, és még mindig szorgalmas min. 2 év kéne, és sok-sok pénz bedobás a középfokú angolhoz, ezért választottam az eszperantót. És nem utolsósorban családivonzás is van hozzá, a nagypapám a 70-es, 80-as években aktív eszperantista volt.
Ja és ami érdekes még, januárban kezdtem nulláról tanulni, és most szeptemberben elmertem menni középfokúzni belőle, és fél sikerrel zártam ezt a szakaszt. És még valami: az eszperantóval nagy magabiztosságot szereztem, hogy igenis meg tudok tanulni egy nyelvet, és a hetekben eljutottam arra a szintre, hogy a nagyon hiányos angol tudásomat is mertem használni egy alkalommal, amikor el kellett magyaráznom valamit. Oké, eszperantóul ez nem ment volna, lévén néger emberrel beszéltem, de a bátorságomon nagyon sokat lendített. :D

Kryx írta...

Szuper jó hír ez is! Nekem az olasz sikerült sokadjára, a tömörítésen mindig lehúzták a pontjaimat! :) Én gratulálok az írásbelihez is! :)

Zsuzsa írta...

Köszönöm Kryx! :D

Tündérke írta...

Gratulálok az egyik feléhez, és sok sikert kívánok a másikhoz!:-)