2010. június 5., szombat

Tanulás, tanulás, tanulás....

Szegény blogomat nagyon elhanyagoltam az elmúlt időben. :( Ennek oka nagyon prózai: tanultam a mai eszperantó írásbeli nyelvvizsgámra. Eredetileg úgy volt, hogy tegnap megyek szóbelizni, de megfutamodtam, nem bántam meg. Május végén itthon voltam egy hetet, és akkor rájöttem, hogy nem elég amit tudok, az írásbelire még igen, de a szóbelire nem. Szóval beiratkoztam egy újabb tanfolyamra, az eddigi után, ami jó volt, de kiegészítésként kell a sok-sok gyakorlás, amit eddig hanyagoltam. Az internetes, interaktív nyelvtanfolyam nagyon jó, nagyon belém veri a szavakat, nyelvtant, tuti sikerül majd ezzel a felkészüléssel a szóbelim majd.

Az írásbeli vizsga ma nem volt nehéz. Reggel úgy mentem, hogy jó lenne, ha minimum 30 pontot elérnék. Nem tudom, miért ennyit, mert ez még édeskevés a sikeres vizsgához. A sikerességhez 61 pontot kéne elérnem, hát nem tudom, majd 2-3 hét múlva kiderül, hogy sikerült-e. Ha nem, akkor sem dől össze a világ, bár nem esne jól többek között a plusz vizsgadíj miatt, illetve azért, mert tegnap rádöbbentem, hogy a szakdogámat meg kéne írnom szeptember végére, ha fél év múlva, decemberben záróvizsgázni szeretnék.
Most júniusban még van két vizsgám a főiskolán is... és mikor fogok hímezni???? Fogok, főleg azért, mert a héten elment az eszem, az a maradék, ami volt. Kedvenc mintámat hímezik egy RR csoportban, ahol a csoport létrehozója kilépett, mert rájött, hogy nem tudja csinálni... erre mit csinálok? Beállok helyette, mert megsajnáltam a csoportot, meg imádom hímezni ezt a mintát, meg.... azért mert elment az eszem. Kaptam egy kis haladékot, remélem össze fog jönni a hímzés, ha egy kis késéssel is, de igyekszem majd. TÖBB RR NEM LESZ!!!! Főleg ebben az évben, ha mégis, akkor tuti bejelentkezem a pszichiátriára, mert az már tényleg nem normális dolog részemről. ;) Viszont hímeznem muszáj, mert ez megnyugtat, ma este fogok is végre bökni, a héten nem nagyon jött össze.

1 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Hahóság!Mi az az RR csoport? Amióta nem tanítok, azóta egyfolytában varrok, horgolok, hímezek, vagy ezek variációit egyszerre. Különben megkattannék. Feszültséglevezetőnek használom :-) Amikor a kolléganőm hozza a formáját (konkrétan kibírhatatlan és elviselhetetlen) akkor a barátnőim igen örülnek :-) Konkrétan, tegnap 2 táskát varrtam. Szóval, megértelek, és biztosítalak arról, hogy normális vagy :-p P.s. (írj a pasijaidról is)