2010. június 19., szombat

Élek még.... életjel

Írásbeli nyelvvizsga eredmény még NINCS. :( Majd talán jövő hétvége felé, vagy utána, unom már a várakozást, de nincs mit tenni!
A héten nagyon húzós hetem volt, fárasztó volt, és még nem mellesleg tanulnom is kellett a mai vizsgámra. Hát, hagyjuk a felkészülés milyenségét, mázlim volt, azt kérdezték, amire készültem, szóval meg lesz az a jegy, most csak az a kérdés, hogy mennyire görbül. És ha ezt letudtam, akkor ennyi a marketing tanulmányaimnak, mert nem lesz több marketinges tárgy, ami nagyon nem a szívem csücske, szóval, hurrá.
Tűt a héten csak úgy láttam, hogy megnéztem, hogy jé egy tű, de bökni szinte semmit sem böktem. :( Ma, de legkésőbb holnap befejezem Timike fűszeres RR anyagát, és feladom hétfőn, a többi hímzésem meg áll, és állni is fog jövő hét végéig, mert holnap bele kell húznom a tanulásba, mivel jövő szombaton is mennék vizsgázni.... aztán majd csak aug. végén vagy szeptember elején, addig meg beadandók készítése következik. Nyaralás? Pihenés? No, ez nem ezen a nyáron lesz!
Jövő héten, amikor itthon vagyok, illene tanulni is, de belegondoltam, és rájöttem, hogy nem lesz időm. :(
Hétfőn du 6 órakor évzáró Beánál, onnan leghamarabb fél 8 után fogunk szabadulni, mert igazgató néni szeret sokat beszélni. Én nagyon szeretem az igazgató nénit, nagyon sokat tesz az iskoláért, nagyon jó vezető, és elhiszem, hogy szereti amit csinál, de már előre félek a kb. fél órás beszédétől, plusz még a műsor, meg a bizi osztás, szóval a hétfői tanulásnak lőttek, hacsak hajnalban fel nem kelek, és nem tanulok. ;)
Kedden időben végzek, de elhívtak marketing (khm, megint marketing.... :) ) kutatásra, szóval megint csak este 7 után érek haza, mikor is tanulok????
Szerdán!!!! meg pénteken!!!! Egyedül ezen a két napon fogok tudni tanulni, mert csütörtökre meg elhívtak egy tornára, jóga féleség, meg nyugtatós lelki meg minden, megnézem, de ez nem Gödöllőn van, hanem a szomszédban, Szadán, még jó, hogy elvisz egy anyuka társ, de így is 8 után érek haza.
Szóval, most szépen nekiállok bökni, és holnap elkezdem olvasni a tanulnivalót, mert nem kevés, és ez nem az a tantárgy, mint a mai, erre tanulni kell, nincs mese! Még szerencse, hogy már 2 hónapja megcsináltam a tárgyhoz tartozó beadandó részt! :D

Nincsenek megjegyzések: