2010. május 16., vasárnap

Életjel

Drága nagy fiam először az öccsét fertőzte meg, aztán közös erővel mindketten engem. Így most én vagyok dögrováson, a torkom fáj, elkezdett csöpögni az orrom, és most még betegbe sem tudok eljönni, mivel a kolléganőm most ment el szabira, én meg május utolsó hetére kértem a szabit, csak a szervezetem nem tudta ezt. ;) Így nem tudom, hogy holnap du-ra mennyi hangom lesz, hogy a betegeket irányítsam, legfeljebb kézírányítást fogok alkalmazni, meg mutogatni, ha már végképp nem lesz hangom. Tegnap volt a csúcs, ma keveset beszéltem még, remélem ezt holnap meghálálja a hangom, és tudok beszélni minél többet. ;)
Ráadásul holnaptól 5 alkalommal megyek még májusban eszperantó szóbeli felkészítőre Pestre, mivel bejelentkeztem a június eleji nyelvvizsgára, már be is fizettem, nem szívesen hátrálnék meg!

A fősulis vizsgákat most egy kicsit leállítom, legközelebb majd június közepén, végén mennék, ha írnak ki vizsgát, most nincs energiám még erre is. A 3. ciklus 12 vizsgájából most tavasszal megcsináltam hetet, így remélem a fennmaradó 5 vizsgát le tudom tenni október végéig, és akkor nincs akadálya a decemberi záróvizsgámnak a fősulin. Nyáron megcsinálom a 2 beadandót, és a szakdogámhoz is kaptam már egy kis segítséget a konzulensemtől, azt is jó lenne letudni szeptemberig, hogy ezzel már ne kelljen foglalkozni, csak a záróvizsga tételekkel, és a szakdoga prezentáció elkészítésével novemberben.
A 3. ciklust eddig nagyon jól vettem, 3 db ötösöm és 4 db négyesem van. :D

Hímezni is hímezgetek, egy kis kikapcsolódásként, de a nagy hímzés csak júliusra fog maradni, vagy lehet, hogy akkor sem. ;)
Sok tervem van az elkövetkező pár hétre, hónapra, kíváncsi vagyok mi minden fog megvalósulni belőlük!

Nincsenek megjegyzések: