2010. május 5., szerda

Osztálykirándulás - végjáték

Hurrá, tegnap este fél 9-re hazaért nagy-kisfiam az osztálykirándulásról, ahol nagyon jól érezte, érezték magukat, az élmény beszámolóból ítélve.
Igaz délelőtt megint felrántotta az idegeimet telefonon, de az ofővel együtt gyorsan helyretettük az agyát. Közölte, hogy ő akkor lelép, mert nem akar ott szórakozni Zamárdiban, és eljön egy előbbi vonattal. Én frászt kaptam, hogy meg ne próbálja, mert úgy kivágják, hogy arrulkoldul, ha csak úgy lelép. Mondta, hogy ofővel meg van beszélve... aztán este 8 órakor még sehol sem volt, hívtam, naná, hogy lemerült az a telefon, mert hát vitte ő a töltőt, de úgy látszik csak dísznek. Hívtam osztálytárs anyukát mit tud a gyerekekről, közölte, hogy az ő gyerekének is díszként volt a töltő, az a telefon is lemerült, de ő felhívta az ofőt, és mondta, hogy este 7 óra körül értek be a vonattal. Igenám, de az én fiam hol van, mert hát ugye variált. Hát én is felhívtam ofőt, mondta, hogy gyerekem is azzal a vonattal jött haza, mint a többiek. Mondom oké, csakhát délelőtt felhúzta az agyamat, és nem tudtam, hogy most hogyan is állunk. Ekkor mondta ofő, hogy igen, próbálkozott, de ő is leállította, szóval így közös erővel elintéztük a gyereket.
Ez volt tegnap este.

Ma variálnom kellett a beosztásommal, meg holnap is, mert a fiúk du-ra mennek suliba, az érettségizők miatt. Oké, de akkor ki menjen Beáért a suliba. Megyek én, de az azt jelenti, hogy reggel 7-re kell mennem dolgozni, du 3 óráig, és utána start haza. De ki vigye reggel a kiscsajt. Apa ma hajnalban elment fél 6-kor, én fél 7-kor, hát bizony a Pityunak kellett vinnie és holnap is ő fogja vinni. Aztán kiderült, hogy tök felesleges volt ez az egész hajcihő, de most már nem csinálom vissza, mert gyerekem (nagyfiam) elhúzott a gyerek orvoshoz, aki közölte, hogy "kicsit" piros a torka, adott MAripent neki, és mára holnapra igazolást. Nem tudom miért, nekem a maripen nem jön be, mivel a rendelőben dolgozom, és a gyerek elfelejtett Algopyrint iratni, fej- és torok fájásra, gyorsan szóltam a fül-orr-gégész doktornőnek, hogy kukkantson már be a gyerek torkába, és írjon fel Algopyrint. Belekukkantott, közölte, hogy na az a Maripen nem lesz elég, mivel masszív tüsszös mandula gyulladása van, felírt újabb gyógyszert, de Algopyrint elfelejtették mindketten. Még jó, hogy figyelek, és ott dolgozom, intézkedtem, így a gyógyszertárban otthagytam majdnem 5 ezer forintot. Köszi, elég drága osztálykirándulás volt ez kérem szépen! :S :(
Ja, és a fülész dokinőtől is van igazolásunk, de ő már nem szórakozott, kapásból hétfőig ítélte kényszerpihenőre a kölköt.

Nincsenek megjegyzések: