2009. október 23., péntek

Úgy döntöttem, hogy változtatok egy kicsit a kinézetén a blogomnak, az eredmény NEKEM tetszik. :D

A hétfői nyavajából sikeresen kikecmeregtem, kedden már mentem dolgozni, bár voltak kétségeim, hogy menni fog, de sikerült, tegnap már semmi bajom nem volt, bírtam a gyűrődést. :D


Legnagyobb örömömre megjelent a Keresztszemes Magazin 2010-es Évkönyve, amibe ismét beletettem kézjegyemet, és bevállaltam egy kis hímzést. Amikor hímeztem a militaris órát nem tetszett annyira, aztán amikor kontúroztam egyre jobban tetszett. Elküldtem a szerkesztőségbe, ahol egy gyönyörű keretet csináltattak hozzá, és 2 hete már vissza is kaptam a pesti találkozón. Nagyon nagy sikere volt ott az órának, és mivel már megjelent, ezért megmutathatom a fotót, amit Tündérke készített, de eddig ugye tabu-kép volt. ;) Azóta már meg van a szerencsés aki majd kapja, karácsonyig a szekrényben fog lapulni. :D

Most már havonta rakom fel azokat a képeket, amik publikussá válnak, mert vállalgatok egy-egy kisebb mintadarabot kihímzésre, amíg bírom. A novemberi határidőre vállalt tényleg 2 estés kis minta már készen van, már csak el kell juttatni Macsinak! :D A decemberi mintához is nem sokára nekiállok, legalábbis nagyon remélem. Persze, nem bírok magammal, és van még más hímzés is, ma elkezdtem a karácsonyi húzottam ajándékának a készítését is, csak hát ülve elaludtam ismét, szokásomhoz híven, amikor meg felébredtem, ideültem kikapcsolni a gépet, és azóta írom ezt a hozzászólást, illetve kerestem az új kinézetét a blognak.
Még szerencse, hogy ma ünnepnap van, és nem kell dolgozni menni! :D

Nincsenek megjegyzések: