2009. október 19., hétfő



Hát igen, régen jártam errefelé, nem is gondoltam volna, hogy a 8 órás munkába visszacseppenés, nem is lesz annyira egyszerű. ;)


Most épp itthon, betegen, de állítólag egy napos nyavaja, amit a lányom hozhatott haza a suliból, szóval valószínűleg megmaradok! :)


Most egy kicsit jobban körülnéztem a blogok, oldalak között, régen jártam például a kötős oldalon is, ahol teljesen véletlenül egy játékra bukkantam, ami kísértetiesen hasonlít a mi játékunkhoz, ami a boltunk honlapján van, de semmi baj nincs ezzel, mert így legalább én is játszhatok végre, mert ugye a miénken nem, merthát... ;)


A feladat annyi, hogy regisztrálni kell az oldalon, hirdetni a blogunkon a játékot, és nem utolsósorban az oldalon hagyni egy üzenetet, amiben felhívjuk Gabi figyelmét, hogy közzétettük a játékát az oldalunkon. Nyeremény Symfonie Wood Kezdő Kötőtű készlet . Imádok kötni, kíváncsi is lennék a készletre, szóval, én megtettem most mindent az ügy érdekében! Ja, még üzenet hagyok Gabinál, ezt el ne felejtsem! :D

A hímzést sem hanyagolom ám el, de jóval kevesebbet tudok mostanában hímezni, mint eddig, ki érti ezt? :D :)

Nincsenek megjegyzések: