2009. október 25., vasárnap

Sikerült nem elaludnom tegnap, és mivel megígértem gzsuzsunak, hogy kedden feladom a kendőjét, így ma belehúztam, és készen lettem. De fotó csak holnap lesz, mert próbáltam telefonnal fotózni, de förtelmesen rondák lettek, így a fényképezőgép akkuját kell feltöltenem, ahhoz, hogy valamit tudjak mutatni.

Tévedtem, valami nagyon jó akku van a fényképezőgépemben, és még mindig volt benne szuft, szóval itt a kép, bár ez sem tökéletes, de még mindig jobb, mint a telefonos. ;) Balról a 2. kaspó az enyém!

Most meg húzok, és csinálom a feltöltős melót, mert ahhoz persze ma még hozzá sem szagoltam. :(

Ja, azt még megírom, hogy ma délelőtt elgondolkoztam, hogy lehet, nem csak a nagy fiammal van gond, hanem velem is, mert hogy nem tudok olvasni, vagy legalábbis felületesen olvastam.
Elhatároztam, hogy elkészítem kedvenc márványos sütinket, amibe MAGOZOTT cseresznyét, vagy meggyet szoktam rakni. Be is néztem a szekrénybe, láttam az egyik üvegre rá volt írva, hogy magozott cseresznye, egy másikra meg az, hogy cukorzott cseresznye. Naná, hogy az utóbbit vettem ki, nem jutott el az agyamig, hogy az nem magozott. :( Szépen kibontom, kiöntöm a levét a korsóba, amikoris megkóstoltam, hoppá, egy mag, sebaj, lehet, véletlenül maradt benne egy ilyen, és én pont megtaláltam. Bekaptam még egyet, amikor is leesett a tantusz, hogy aha, meg kéne tanulnom olvasni, és értelmezni. Sebaj, cseresznye nálunk nem mehet kárba, kiraktam egy tálba, és elővettem a magozott cserkót.
Előkaptam 10 db tojást, aminek a fehérjét és sárgáját ketté kell választani, erre mit csinálok, rögötn az első tojásnál. Durr bele az egész tojást... még szerencse, hogy egyben maradt a sárgája, így halászhattam egy kicsit. Ennek ellenére reménykedtem a süti sikerében, szerencsére összejött, nem égett oda, így meg is lehet enni, de ilyen előzmények után erős kétségeim voltak ezzel kapcsolatban. ;)

Nincsenek megjegyzések: