2012. január 29., vasárnap

Kötéseim és hímzéseim

Eltelt 2 hét az előző beírásom óta, és ígéretemhez híven megmutatom mire jutottam az elmúlt időszakban. Hát nem sokra. :( De azt a keveset azért megmutatom.
1. Talán a möbius sálam haladt a legjobban, mivel ott teljesen sima szemeket kell kötni, és hajnalonta, amíg tanultam, megkötögetem egy pár sort.

2. Pityu képe is halad, jó homályosra sikerült a fotó, de azért beteszem, hogy én is lássam, mennyit is (nem) haladtam a 2 hét alatt.

3. Tulipános mellény is haladgat, de az a baj, hogy a norvég minta nagyon kifog rajtam, ehhez oda kell figyelni, nincs mese. Reményeim szerint legkésőbb 2 hét múlva már a kész mellényt mutatom meg.

4. És mivel hónap utolsó hétvégéje van, és megígértem ezt is, hát megmutatom a kis "légypiszok" HEAD-em haladását. Haladok, de azért nagyon ezzel sem, de mindegy, következő héten, vagy 2 hét múlva ebből is több lesz. ;)
Következő jelentkésemkor már egy csipke kendő haladását is mutatni fogom, és természetesen tuti, hogy lesz kész munkám is, mert szeretném, hogy legyen. Például ugye a tulipános mellény! :D

2 megjegyzés:

Palkó írta...

Hajrá Zsuzsa!!!
Nem tudom, miért mondod, hogy nem haladtál. Ha csak egy munkán dolgoztál volna, látványos lenne, de így sokfelé osztódott el az energiád... hogy lehet tanulás közben kötni???

Zsuzsa írta...

Ildi! Simán lehet kötni tanulás közben! Kérdezd meg anyukámat, ő kapott frászt, amikor érettségire készültem: ölemben a töri könyv, szólt a zenetv, és a kezemben volt a kötés. ;)Most a tv már nem szól, mert hajnalban csendben kell lenni, de simát kötni még mindig tudok, úgy hogy nem nézem a kötést. ;)