2012. január 15., vasárnap

Első és 2. hét termése

Munka és nyelvvizsgára való készülés mellett azért kötök, hímzek, már amikor sikerül, mert enélkül nem megy...
Megmutatom az elmúlt 2 hét termését. :D
1. Lassan haladok a tesztkötéssel, mellény lesz belőle, jelenleg épp a norvég minta előtt tartok.


2. Nagyfiamnak kb. 2 évvel ezelőtt megígértem, hogy hímezek neki egy képet, szoktam ilyet csinálni... mármint képet is csináltam már, meg ígérgetni is (pirulós szmájli), valószínűleg most már el fog készülni, csak idő kérdése. ;)


3. Ez egy párnának készülő mű, meglátjuk mikor lesz kész. ;)

4. és még készült a héten valami, csak ahhoz, hogy felrakjam meg kell várnom valakinek az engedélyét. A möbius sálamról van szó, csak a fonal miatt kérdéses, hogy mikor rakhatom majd fel, szóval, előbb vagy utóbb azt is mutatom. ;)

A kis légyfoltos nagy művem, amit még 2010. decemberében kezdtem el... hát tavaly szinte hozzá sem nyúltam, idén azért már hímezgettem rá, arról majd havonta egyszer tervezek képet felrakni, valószínűleg hónap végén lesz ez.
Egyelőre ennyi, terveim szerint 1 hét múlva is mutogatok majd egy-két dolgot, bár most már pénteken és szombaton tanfolyam is lesz, szóval elég húzós hetek elé nézek, de a hobbimra szükségem van, hogy mindent tudjak csinálni, amit csak akarok! :D




1 megjegyzés:

Palkó írta...

Sok mindent alkottál, nagyon örülök Neked! Jó, hogy újra olvashatlak! :)
A "légypiszkot" már többször akartam kérdezni... :)