2012. február 5., vasárnap

Az eheti termés....

A héten nem haladtam, szinte semmivel, csak nagyon nyögvenyelősen, ahogy azt a vizsga előtti napokban, hetekben szoktam csinálni. Most már kicsit felszabadultam, remélem a hónap vége felé, amikor kihirdetik a nyelvi labor eredményemet, akkor még jobban fel fogok, most csak idegesítem magam, hogy mindent jó helyre írtam-e,meg legyen a hiányzó pontszámom, hogy végre...ki sem mondom, csak reménykedek. ;)
A múlt héten ígértem, hogy a héten mutatok egy csipke kendő kezdődményt, hát íme:

Ezzel szeretnék nagyon haladni, de sajnos közbe szólt a hideg, most épp egy melegebb kesztyűt kötök magamnak gyorsan, mert hát ugye, ha lefagynak az ujjaim, akkor ezzel sem fogok haladni a jövő héten! :D

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia! A HAED-ről találtam rád.
Az igen! Számomra bonyolult, de gyönyörű a kötés amiket készítesz. De mi ez a keresztszemes? Mert nagyon izgi és szép. Látogass meg Te is:sakurablogja.blogspot.com

Palkó írta...

Szia Zsu!
Nagy a csend... elromlott a fényképezőgéped? :)
Azért jöttem, hogy NAGYON BOLDOG NÉVNAPOT kívánjak!!! :)
Puszi: Ildikó

Zsuzsa írta...

Köszönöm szépen, Palkó-Ildi! :D De jó, hogy írtál, a nagy névnapos válaszadások által elfelejtettem, hogy akartam ma feltenni képeket! Hú, most ebéd, de aztán fotózok, és nyomom fel a képeket, mert van ám mit. Igaz, most inkább kötések, de azért vannak! :D

Zsuzsa írta...

Beáta!
Keresztszemes hímzéseket készítünk, a HEAD-es képem is ezzel a technikával készül! Olyan mint a goblein, de itt még egy visszafelé öltés is van, és úgy néz ki, mint egy "x" betű. :)