2010. július 24., szombat

Csak úgy...

A mobil ügynek még nincs vége, sőt.... akárhogyan is, de utána járok a dolgoknak, azóta kiderült még más is, de ezt csak akkor tudom bizonyítani, hogy ha kijött a számla, addig nem tudok lépni. Nem csak arról van szó, hogy olyan szolgáltatást akartak ránk sózni, amit mi nem is kértünk, hanem másról is.

Közben készülök az őszi nyelvvizsgámra, már a szavakkal kezdek álmodni, szeptemberig tuti becsavarodok. ;)És még korántsem vagyok a végén, szóval kitaláltam, hogy szépen nekiállok tanulni a szavakat még nagyobb erőbedobással, de hogy ne unjam hülyére a magolást, közben kötöm a Bea poncsóját, amit már 1 éve megígértem neki, hogy elkészítem. Még jó, hogy tudok "vakon" kötni. Természetesen a haladásról majd teszek fel fázis fotókat.

1 megjegyzés:

Krisztina írta...

Szia!

Az ecoval nekünk is sok bajunk van.
Ha Sanyi telefonja lemerül, akkor rögtön kapcsol a hangposta, pedig az ügyfélszolgálatos szerint ki van kapcsolva.Állította ezt akkor is, mikor a füle hallatára hívtam Sanyit, miközben mellettem állt, és a hangposta kapcsolt. Ekkor pofán röhögött, de tényleg, szó szerint, hogy "jaj, biztos tévedés, miért nem hiszem el, hogy ki van kapcsolva". Csak egy gond van: a számlánkon meg mégis megjelenik, hogy igénybe vettük a szolgáltatást....Hmmmm...