2010. március 21., vasárnap

Nem unatkozom! :D

Úgy döntöttem, mivel sok-sok dolgot kéne egyszerre, és lehetőleg tegnapra megcsinálnom, így minden nap, mindenből, vagy legalábbis amiből csak lehet, kicsikéket csinálgatok! Így mindenki elégedett lesz, hogy azért haladok én, csak szép lassan, mint a csiga. ;)
Hoztam 3 képet, hogy azért legyen egy kis kézimunka is az oldalamon, ne csak panaszkodás a kamaszkorú fiaimra, mert azért a héten is volt egy kis galiba, most a középső hozta a formáját, de szerencsére most ismét nyugi van. :D

Szóval, kézimunka. :D
Az első kép az egy rr lesz, ki hitte volna.... azt mondtam, hogy soha többé rr, illetve azért így kategórikusan nem jelentettem ki, de így gondoltam, aztán összejött egy csapat, ahol nekem nagyon szimpatikus emberkék jöttek össze, és már csak én hiányoztam közéjük, szóval beléptem, remélem most nem lesz olyan galiba, mint szokott, sokat változtam ám... ;) :P
Igaz, fűszernövényes rr-ként indult, de nekem ez a kép már meg van, illetve az üvegház még hiányzik belőle, de mire ez az rr a végére ér, én is megcsinálom azt! :D Én most egy cipőssel szálltam be, az egyik KM-ben volt a minta, azt hiszem a januáriban, és nagyon megtetszett, és a lányok is beleegyeztek, hogy szívesen csinálnak belőle egy-egy cipőcskét. Most a szélével vagyok elfoglalva, nagyon lassan haladok, de ha március végéig nem leszek vele kész, akkor elindul így, aztán ha hazajön befejezem az utolsó cipőcskével együtt. 16-os rusztikus Aidára hímezek!


És van egy fizetős meló is, amire már rég vár a tulajdonosa, szóval most ezt is elkezdem, és ahogy tudom, beosztottam, hogy a héten jobban haladtam, jövő héten kevésbé fogok, aztán megint jobban, és így tovább! Nem nehéz a minta, remélem haladós is lesz!

Itt tartok:


Ilyen lesz:

Nincsenek megjegyzések: