2010. március 13., szombat

Kamaszkor, édes kamaszkor. :(

És ismét a kamaszkorral vívtam a héten a harcomat. :(
Igaza lesz Potika barátosnémnak, most pár évig tuti fejfájást okoznak majd a gyerekeim, aztán jövök én a banya-korral, és a végén már várni fogom, hogy mikor lesz végre nyugtom, nyugalom.
Hétfőn a nagyfiam hozta a formáját, fél napi sírógörcs lett az eredménye részemről, aztán másnap muszáj volt bekapnom egy Xanax-ot, na ezt csak félig tartom jónak. Jó volt, mert lenyugodtam, totálisan, viszont rá 2 napra olyan klasz gyomorgörcsöt kaptam, ki tudja mitől. Bár megfigyeltem, hogy amikor ilyenre vetemedek, hogy gyógyszert veszek be, akkor utána pár nap múlva a gyomrom is beint és jelez. Szóval gyorsan utána néztem, hogy mit lehetne bevenni, ami nem nyugtató GYÓGYSZER, de hatásos. A gyógyszertárban kaptam gyógynövényes bigyót, egyelőre még originál, de ami késik nem múlik... ;)
Kedden a fülbevalómat hagytam el majdnem, amit a férjemtől kaptam névnapomra, na itt hisztérikus sírás tört rám, arra gondoltam, hogy addig nem megyek dolgozni, amíg meg nem találom. Szerencsére az utolsó pillanatban, hogy le ne késsem a buszomat, megtaláltam az előtérben a fél fülbevalót, így megnyugodhattam.
Szerdán ketteske fiam alakított, de akkor még hatott a Xanax, és nem kaptam idegrohamot, csak elmagyaráztam, hogy miért nem oké, amit ő kitalált. Persze volt morgás, meg pattogás, de lepergett rólam.
Pénteken meg nem mentem eszperantóra, mondván készülni kéne a mai vizsgámra. No, meg ahogy én azt elképzeltem. Hazajöttem munka után, és eldőltem, és aludtam du 2-2,5 órát, tanulás nuku, viszont kis pihenés volt, nagyon jól esett. Persze ennek az lett a böjtje, hogy este nem tudtam elaludni, és borzasztó rossz éjszakám volt.
Reggel egy csoporttársammal találkoztam, jött Pestről, szerencsére Gödöllőn át, így társultam, és lementünk Gyöngyösre, Emberi erőforrás gazdálkodásból vizsgázni. Kár lett volna kihagyni ezt a vizsgát, remélem a jegyem is majd ezt sugározza! :D Ez az első vizsgám a 3. ciklusban, ciki, de nem volt kedvem, motivációm a vizsgákhoz, viszont most valahogy megszállt az ihlet, meglátjuk meddig tart a lendület.

1 megjegyzés:

Kicsiny Györgyi írta...

Hajrá Zsuzsa, drukkolok!

"Nagy sóhaj" - kamaszfiak ügyben :-))

az enyém már betöltötte a 18-at, nem sok ütközésünk volt eddig, de ami késik, nem múlik!
A lánnyal jóval több gond volt, de ő már lenyugodott, no meg én is :-))