2010. március 6., szombat

Elment az eszem...

A héten, azon kivül, hogy nem csináltam semmit, rájöttem, hogy nem vagyok normális, mondjuk ezt eddig is tudtam. :)

Bejelentkeztem 4 főiskola vizsgára áprilisra, 3 szombati napomat fogja elvenni, mert egyik nap kettőből megyek. Jah, hogy mikor fogok felkészülni rá, fogalmam sincs. ;)
Nem mellesleg most várható a mellékállásnál is meló, szóval, szóljatok nyugodtan, hogy ha szerintetek normális vagyok...
Ja, és jön a húsvét, és remélhetőleg ez a bolt forgalmán is látszani fog... hú, megyek is bökök pár xszemet és elgondolkozom azon, hogy hétfőn a pszichiátrián kéne kezdenem... bár, ha belegondolok, a diliházra hasonlít néha a rendelő recepciója. Pénteken fél 9-től 11 -ig WC-re nem tudtunk elmenni, mert hirtelen annyi ember jött időpontért, meg a rendelésekre, hogy nem győztük a kollégámmal, jah, hogy közben a telefon is csörgött egyfolytában? Kit érdekel! Egy ideig bírtam cérnával, aztán a végén nem vettem már fel, sorry, minden betegtől, de egyszerűen nem lehetett bírni.

1 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Wow...ez aztán a zsúfolt élet :-) és hogy ne unatkozz, ajánlok neked/ nektek egy linket (ami egyáltalán nem link, hanem nagyon is fontos:-))

www.szuperszulo.hu

Aki írja (Edit) a gyerekeire vigyáztam jóideig. Édesek és cukik, igen jó referenciái az anyjuknak :-) (ismerek olyan pedagógus/pszichológust, akinek a gyereke a legnegatívabb reklámja)