2010. január 1., péntek

B.U.É.K-2010

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek, aki ide látogat!!!!

Én ma már tettem családom boldogságáért, mert Életemben először (épp ideje volt, majd 40 évesen) készítettem madártejet. Nem tudom miért féltem tőle eddig, talán a "madárkák"-tól, hogy nem fog sikerülni, de úgy voltam vele, hogy az utóbbi időben egész jó kis habokat készítek a sütikbe, akkor ezt sem ronthatom el... bár, amikor szaggattam bele a forró tejbe a habot..., hát akkor kellett volna fotót készíteni a rémült arcomról, elképzeltem, hogy nézhettem, mert a kezem az tuti remegett... No, mindegy, szerintem kinézetre nagyon jól sikerült, ízre is gyanítom, hogy nem rossz, és 2 jelentkező már volt is az elfogyasztására: apjuk és nagyfiam. Pityut még időben leállítottam, hogy nem ez a reggeli, ez csak ebéd utáni nasinak készült. ;)


Mindjárt megyek ebédet is elkészíteni, naná, hogy lencsefőzelék és hozzá fasírt a menü!

Délután meg nekiállok hímezni, hímezni, hímezni, éjszakába nyúlóan, mert a babona szerint azt fogom csinálni sokat, amit az Újév napján! Hát akkor én adok a hobbimnak egy esélyt erre az évre (is)! :)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

hmmm, guszta. S én imádom is. :) Amúgy jót rötyögtem, elképzeltem a rémült arckifejezésedet is.
Ja-ja, nálunk is lencse, csak én kapásból belevágtam egy jó nagy füstöltcsülköt, s még eszünk hozzá malacsültet tegnapról, így apánk sem húzza a száját, én meg így füstölt csülkösen egyenesen imádom. De érdekes mód mégis csak egy évben egyszer főzök. Mondjuk most látni kéne a készített mennyiséget. 1 kiló lencse meg kb 700 gramm a husi is van, amit lefaragtam a csontról. :)

Krisztina írta...

Szia!
Boldog új évet neked, családodnak!
Ha a babona igaz, akkor én idén sokat fogok aludni, meg feküdni, meg betegnek lenni...
Sebaj, ez jobb, mint az eredeti lehetőség: egy 12 órás műszakot adtam fel ezért a kis lógásért...:D:D
Búék!!!

Kryx írta...

MAdártej, nyami! :) Boldog új évet kívánok nektek! :)
Én is hímeztem ma, remélem egész évben lesz rá időm!!! :)

Zsuzsa írta...

Madártejből van még egy kicsi, bár már nem sok, főleg ha apjuk még este kimegy zugevésre. ;)
Kryx!
én ma terveimmel ellentétben nem sokat hímeztem (mindjárt fogok, éjjel közepéig), viszont boltoztam egy kicsit (ugye, Judit? ;) )
Kriszti!
MÁr nem ott dolgozol, ahol eddig? És mi ez a betegeskedés, vagy mi és a pihenés? Elkezdtem fantáziálni, légyszi homályosítsál fel, mert kifúrja az oldalamat a kíváncsiság! :)

Tündérke írta...

Én is boldog új évet kívánok neked! Újév napján én is sokat hímeztem :-))