2010. január 30., szombat

:(

Amennyire boldog voltam, a 4x elérésemnek, annyira rossz hírt kaptam pont aznap, amikor én mámorban éltem, hogy hurrá, 40 éves vagyok.
Fősulira járok, távoktatásra (ha valaki nem tudná ;) ), mindenféle korú tanulótársaim vannak. Én még fiatalnak érzem magam, bár ha jól belegondolok, azért nem ennyi idős koromban kéne diplomát szereznem, no de nem ez a lényeg.
Volt egy évfolyamtársam, akivel az első ciklusban sokszor találkoztam, együtt jártunk az előadásokra, amik Pesten voltak, segítettünk egymásnak, ahol tudtunk, aztán elváltak útjaink, de telefonon mindig utolérhettük egymást, ha úgy adódott. Ő is most, idén, májusban lett volna 40 éves.
De csak lett volna, január 25-én kétoldali tüdőgyulladásban elhunyt. Azóta sem térek magamhoz, mióta megtudtam...., hihetetlen, felfoghatatlan, szomorú, és leginkább kegyetlen az Élet!
Ma temetik szülővárosában, és gondolataim nagyon körülötte és az Élete rövidségén járnak.
Nyugodjék békében!

Nincsenek megjegyzések: