2011. december 25., vasárnap

Évvégi összegzés: munka, tanulás

Ahogy összegeztem az elmúlt évemet, döbbentem rá, hogy nagyon-nagyon sok minden történt velem idén, és többségében jó dolgok.
Júniusban sikerült a záróvizsgám a főiskolán, ez a jó! :D Viszont nyelvvizsga hiányában egyelőre a diplomám ott porosodik a suliban, ez a rossz. Ez a feladat átcsúszik jövő évre, remélem fél éven belül ezt is kipipálhatom.
Ahogy levizsgáztam, rá 2 napra szembe jött velem egy állás ajánlat, aminek nem tudtam ellenállni! :D Majdnem 3 hónap várakozás után válthattam munkahelyet. Ennek több oka is volt, egyrészt az új munkahelyen elég sok mindent vizsgáltak körülöttem, és hát ez ugye időigényes volt. Másrészt a volt munkahelyemen a közvetlen főnököm nem volt lojális velem, így az utolsó 2 hét várakozást neki "köszönhetem", de szerencsére az új helyemen annyira vártak, hogy nem volt gond, illetve volt, de ezt megoldottuk. ;)
Jelenleg a 6 hónapos próbaidőmből már majdnem 3,5 hónapot letöltöttem, március közepéig rezeg a léc, de utána remélem határozatlan idejű munkaszerződésem fog életbe lépni.
Mivel tanulás nélkül nem tudok élni, ezért szabadidőmben (ha-ha-ha) elkezdtem mérlegképes tanfolyamra járni. Ja, és saját pénzből, mert elvileg a jelenlegi munkahelyemen ez a végzettség nem kell konkrétan, viszont örülnek neki, ha meg van. Novemberben kezdtem, egyelőre 3 előadáson voltam csak, mert jogból és gazd. vezetésből felmentést kaptam a fősulis leendő diplomám miatt, és csak a pénzüggyel kezdtem, amiből már március 1-én vizsga lesz.
folyt. köv.: hobbi

Nincsenek megjegyzések: