2011. december 25., vasárnap

Évvégi összegzés: hobbi

Hát, amilyen nagy lendülettel kezdtem az évet, ez annyira nem jött össze. Persze, hímeztem, és nyártól visszatértem a másik hobbimhoz a kötéshez, mégis, a tervek, csak tervek maradtak, illetve jócskán átcsúsznak a jövő évre. De ez természetes dolog, mert aki szintén ezekkel a hobbikkal él, tudja, hogy egy Életre gyűjtjük a mintákat, és tervezzük el, hogy még a 3. Életünkben is legyen jócskán munkánk.
A keresztszemes hímzéseknél az RR munkák sikeresen kifutották magukat, most már csak egy futó projektem van, illetve, van még 1-2 elmaradt dolog, amit vissza kéne juttatnom a tulajdonosának, más rr-ekből.
Nagyfiam kb. 5 képet nézett ki magának, hát, ebből egyet elkezdtem, talán a 20. (most januárban 19 éves lesz) születésnapjára el is fog készülni. ;)
Kézi kötésnél Kutas-Keresztes Ági modelljeit tesztkötöm, épp ezért ezekkel el is készülök, mert határidősök, különben amiket nem határidőre kötöm, no azokat meg is nézhetem, hogy hogyan állnak. ;) Bea lányom is várja a pulcsiját, reménykedem, hogy az is a közeljövőben készen lesz.
Azért ma  megleptem, mert egy Ági tervezte ujjatlan kesztyűt elkészítettem Beának, nem volt kunszt, 2 este alatt elkészült:
REngeteg tervem van a jövőbe, ezzel folytatom....

Nincsenek megjegyzések: