2011. szeptember 11., vasárnap

Kötött pulcsi + eszperantó nyelvvizsga

Tegnapi napon elmentem ismét egy vizsgára, már úgy hiányzott a lelkemnek. ;)
Érzésem szerint 2-3 pont hiányzik majd, hogy végre megkaphassam a szóbeli nyelvvizsgámról is a bizonyítványt. :( Mondjuk azért annak örülök, hogy az egy évvel ezelőttihez képest javítottam, de ez még nem lesz elég. Bár inkább előveszem az optimista énemet, és reménykedem, hátha... A labortól függ most minden, min. 10 pontomnak kell lennie... hát, meg van a szűk 8 pont érzésem szerint...

A kötött pulcsi mintáját, amit a héten mutattam meg, meg lehet vásárolni Kutas Ági honlapján, illetve ha forintban akartok fizetni, akkor a Barka fonal oldalán is hamarosan megjelenik a minta, amit fizetés után .pdf formátumban küldenek el a számítógépetekre.
És még valami, fontos: ha ellátogattok Ági honlapjára szept. 12-én éjfélig, akkor akár meg is nyerhetitek a mintát!!!
Egy újabb projekt is előkészületben van, Ági tervei szerint szerdára készen lesz a magyar fordítással, számolással, és akkor lehet kezdeni a tesztelét, akit esetleg érdekel a tesztelés lehetősége, Ági mail címén lehet érdekkődni.

2 megjegyzés:

Kicsiny Györgyi írta...

Zsuzsa, drukkolok, remélem, meg lesz. Mikor derül ki?

Zsuzsa írta...

Köszi a drukkot, GYörgyi, de azért én a realitás talaján maradok. Természetesen nagyon örülnék, ha meg lenne az a 10 pont. 3, de inkább 4 hét múlva fog kiderülni. Ha jól belegondolok, akkor már ha 8 pontos lesz, akkor azt is sikernek könyvelhetem el, még akkor is ha nem elég, mert eddig mindig 6 pontos voltam. :D