2009. november 11., szerda

Sok (k) volt ez a nap

Sziasztok!
Hát, ha nem kerek mondatok jönnek ki, vagy sok elírás lesz ebben a hsz-ban, akkor előre is bocsánat! Nagyon fáradt vagyok, agyilag zokni!
Már a reggel sem kezdődött valami jól. :(
5.20-ra volt beállítva az ébresztő órám, 4 perc késéssel észleltem, hogy szól a rádió. Magamhoz tértem, amikor is észleltem, hogy első szülött gyerekem még mindig durmol, pedig ilyenkor már készülnie kéne, mert 6 óra előtt már indul a suliba Pestre, mert fél 8-kor kezdődik az első órája. 3. éve így megy ez, szóval már megszokhatta volna. Megyek, szólok neki, az nem elég, be kellett mennem, felrázni, szószerint. Morgás, jól van, fent van... elmentem meginni a kávémat, visszanézek gyerekre, ismét olyan mélyen alszik, hogy a szavamra meg se mozdul. Ismételt szólongatás, rázás, semmi. Mondom, hozom a hideg vizet. Vittem egy bögre hideg vizet, de nem kell megijedni, nem öntöttem rá, csak spricceltem belőle először a fejére, semmi. Erre kitakartam, és habteste kapott pár csepp hideg vizet... hú, azt az ugrást, káromkodást, kiabálást! De elértem célomat, felkelt a gyerök! Az volt az indok, hogy álmos, "fáj" a feje, stb . én meg már ismerem őkelmét. Kb 6 perc alatt felöltözött, összedobta a cuccát, reggelit sem várta meg, olyan mérges volt, és szó szerint elviharzott itthonról. Kicsit féltem, hogy "bosszúból" nem hozza el a hugát du a suliból, de megúsztam, no meg Bea is, és 4 órakor már egymást boldogították. :D

Aztán egész jó volt a délelőttöm, csakhogy du 2 órakor tök egyedül hagytak a recepción, mivel az állandó kolléganőm szabin van, aki meg be volt osztva, úgy döntött 2 órakor, hogy majd jön a váltás, hiába mondtam neki, hogy ja majd 4 órakor. :S Azt mondta, hogy neki tele van a hócipője, és elhúzott. :S Köszi.
Sebaj, mondom, kihúzom valahogy tudok én dolgozni, mondjuk a 3 ablak közül egy müködött csak, az ablakom előtt a 2 óra alatt folyamatosan kb 15 beteg állt sorba, hiába dolgoztam gyorsan, mindig pótlódott a "tömeg". Telefonokat nem vettem fel, és közben egy-két hülyével is volt dolgom. :S Negyed 3 körül majdnem megvert egy idióta, vártam, hogy mikor dönti rám a rozoga kis pavilon falamat, és gondolkoztam, hogy meddig mehetek el a kiabálással, hogy ne húzzon be. Egyébként nem neki volt igaza, talán mondanom sem kell! Nem csak én mondom ezt, hanem a mögötte álló betegek is. 4 órakor jött a felmentő sereg, de addigra nem tudom mennyi panasz ment az Igazgatóságra, hogy nem veszem fel a telefont. Jó, jó, okos-szép-ügyes, no meg szerény is vagyok, de azért két kezem-két szemem-két fülem, és EGY agyam van, ami felfogja az ingereket, szavakat.
Szóval 5 órakor szinte menekültem a rendelőből, és csak remélni tudom, hogy mindenkinek úgy adtam időpontot, ahogy kérte.

Aztán hazafelé jövet Miki fiammal jöttünk haza, és mondta, hogy fáj a háta. Hát, enyhén betojtam ettől, ugyanis 1 hete nagyon magas láza volt, és szerencsére a java 1 nap alatt átment rajta, de nagyon rondán köhög, és félek a lábon kihordott tüdőgyulladástól. Kicsit csodálkozott, hogy ha tüdőgyulladása lenne, akkor miért a háta fáj, mondom mert oda sugárzik ki. Kértem, hogy holnap suli után, mielőtt elmegy a Beáért jöjjön be hozzám, csináljunk egy mellkas rtg-t. Közli velem, hogy szó sem lehet róla, majd ha rosszabbul lesz. Jól lebarmoltuk apjával, de ő csakazértsem. Megtanultuk, hogy VELE nem vitatkozunk!!! Este lefekvés előtt jött, félig sírva félig nevetve, hogy mit kell tennie, és sokat kell-e várnia holnap, ha mégis csak eljönne a rtg-re. Meggyózte saját magát a gyerek, hogy mégis csak jön. Mondtam neki, hogy a negatív lelet is lelet, és én ennek örülnék, viszont ha tényleg tüdőgyulladása van, akkor kap rá gyógyszert, és 7végén kifekszi remélhetőleg, és mehet ismét suliba. Ja, mert iskolamániás, szeret nagyon a VMG-be járni! :D

ÉS végül: Bea kapott egy "csillagos" ötöst a versmondásra. :D Matekból 92 %-os felmérőt írt, a magyar írását elbökte, 70valahány %-os felmérőt írt belőle, ez van!

Nincsenek megjegyzések: