2009. augusztus 19., szerda

Nyár

Hoppsz, hát igen, izé, ismét elmaradtam, és nem is tudom, hogy mi lesz, azért írogatok majd, mert ugye kezdődik a tanév, és mindig történik valami a gyerekekkel, hátha akkor megjön az írás kedvem is. ;)
Júliusban próbáltam belerázódni újra a munka világába, augusztus első 2 hetében meg elutaztunk a Balcsira, ahová mindig ilyenkor megyünk. :D Hímezgettem is természetesen, meg a Bea pulcsijának a hátával is elkészültem, csak lusta vagyok fotózni, pedig olyan jó "dicsekedni" egy-egy munka elkészítésével.
Kész lettem a dupla rr-es projekt utolsó előtti rám eső részével is, és ma végre feladtam Effie-nek, remélem hamarosan megkapja.

Közben elkezdtem fogorvoshoz járni, még július közepén beültem a székébe, és 3 alkalom alatt megfosztott a felső koronámtól, és az alatta még meg lévő 10 fogamtól. :( Most elég rémségesen nézek ki, saját öreganyám, öreganyjának, de remélhetőleg szeptember elején, közepén már segítenek rajtam, és elkészül a "nappal ugat-éjjel úszik"-om. ;) :)

Ja, és még valami történt velem tegnap!
Tegnap teljesen véletlenül betévedt a fősulira a tanár úr, akinek alá kellett írnia az utolsó házi dolgozatomat, ahhoz, hogy lezárhassák a második ciklusomat. És igen, aláírta, a tanulmányi osztály meg lezárta az indexemet, legalábbis a virtuálisat, a keményfedelűben még egy másik tanár aláírása hiányzik, remélem ő is most már hamarosan eltéved a munkahelye felé. ;) Most kezdem intézni az adminisztrációs részét, és reményeim szerint szeptember elején be tudok iratkozni. Most a tanulmányi osztályon a világ, no meg az én szemem, hogy minél hamarabb 3. ciklusos lehessek, és ne ússzon el 4 év tanulmányi időm.
Kérdeztétek, hogy miért izgulok. Hát azért, mert én most főállású anyaságin vagyok, és én még abban a rendszerben kezdtem a tanulmányaimat, amikor még állambácsi vállalta a gyet-en, gyed-en, gyes-en lévő anyukáknak a tandíját. Na már most nekem szeptember 25-én lejár a gyet-em, akkor lesz a lányom 8 éves, és ha addig nem iratkozom be, akkor fuccs, 280 ezer forintot kéne befizetnem, a semmiből a 3. ciklusomra. :( Ez meg nem megy, szóval, az van, hogy drukkolok ezerrel, hogy összejöjjön, és majd 1-2 éven belül le tudjak záróvizsgázni a fősulin. ;)

Nincsenek megjegyzések: