2014. január 8., szerda

Húha, meg izé, ennyire sikerült elhanyagolnom a blogot??? Hajajajaj.... 2 év, és mennyi minden történt, de most nem írom le...
Tulajdonképpen egy SAL miatt léptem be újra a blogra, és hátha, háta egy kicsit visszatér az írás kedvem is! :)
Majd elkezdek írogatni, jelen pillanatban az a legújabb hírem, hogy mérlegképes könyvelő lettem, tegnap megkaptam a bizonyítványt is! Kemény menet volt, viszont a jelenlegi munkakörömhöz nincs szükségem rá, viszont jó ha van alapon, most örülök neki! :)
2013. szeptemberében elkezdtem adótanácsadó tanfolyamra is járni, most szünetem van, mert épp számvitelt tartanak, én meg felmentésemet kértem, naná, hogy....!!! :) Február 10-től fogok ismét járni, de akkor aztán jól belehúzunk mert heti 2 alkalommal megyek és július végéig csak tanfolyam lesz! :)
Ja, hogy mikor fogok kötni, hímezni? Na ez rejtély, de majd meglátjuk, hátha bele fog férni! :D

3 megjegyzés:

Palkó írta...

Nahát, nahát... :)
Örömmel látlak újra! :)
Szóval itt fogod publikálni a SALt??? Szuper!!! :)

Zsuzsa írta...

hát, valahol el kell kezdeni! :D

Palkó írta...

Gratula a mérlegképeshez! Csak így tovább! Okosodj csak! :)