2008. szeptember 28., vasárnap





És itt van még egy adag, aminek a jellemzője, hogy többnyire megrendelésre csináltam ezeket.
1. Vasarely: Zebrák. Ez kilóg a sorból, mert ezt szintén a Magazinba hímeztem.
2. Nofretiti, ha jól emlékszem, akkor ezt is megrendelésre csináltam, de már régen.
3. margarétás terítő részlete, nagyon szép a valóságban. ;)
4. ezt viszont tuti, hogy megrendelésre csináltem, most csak a kit képét tudtam betenni, ennek a nappali pillangónak, mert nem találom az én hímzésemről a fotót, pedig tuti, hogy valahol fent van a gépemen. Ezt idén tavasszal csináltam készre.
A Keresztszemes Magazin kb 4 éve jelent meg először, azóta hímeztem bele, szinte minden kiadásában van kezem nyoma. Most úgy kellett döntenem, hogy egyelőre nem tudok többet hímezni sajnos a Magazinba, mert ugye itt vannak az rr elmaradásaim, és hát más köti majd le az időmet az elkövetkező tanévben, történetesen tanulásra adom, adtam a fejemet. ;)

Nincsenek megjegyzések: